Születésem története... ha kíváncsi vagy rám! ;)

Mesélhetnék a fájdalmas részről is, hogy hogyan lesz papír az erdei fákból (jaj, szegények), de akkor csak megsajnálnál, én meg inkább az a vidám, optimista típus vagyok, szóval koncentráljunk a boldogságomra! picicetli.png

Voltig Tamás az a masszőr, aki már az első alkalommal könnyedén elmagyarázza, miért lesz neked jó a kezei alatt, mi fog történni, és mit várhatsz a masszázstól. Ezt ő és a csapata összes masszőre be is bizonyítják már az első órában, de azért mindig mindenre rákérdeznek, biztos, ami biztos!

Így bizony arra is kíváncsiak a kezelés végén, hogy hogy érezted magad, és hát egy kis visszaigazolás is mindenkinek jól jön!

Itt jövök én a képbe!

Tudjuk, hogy a szó elszáll, bla-bla... így hát megkértek a srácok, hogy segítsek nekik begyűjteni a véleményeket. Én meg hát erre születtem, szóval nem is volt kérdés, hogy összeállunk!

Így kezdődött a szerelem. Most pedig már hű társa és segítője vagyok a Voltig-csapatnak, és levakarhatatlanul ragadok a te faladra is, ha hagyod! :)

No, de mi is a feladatom?

A kezelések végén, a Voltig-csapat masszőrei mindig egy kis cetlit nyújtanak feléd, hogy őszintén kifejezhesd, milyen volt a kezeik alatt!

Nehogy azt hidd, hogy a Voltig-csapat masszőrsrácai ősküvöletek, sőt! Meg fogsz lepődni, miyen fiatalon, milyen profik! Mégis, ők nemcsak a modern kütyüket használják ügyesen, hanem szívesen fognak tollat és ceruzát is a kezükbe, így eléd is azt (és engem) raknak. Helló!

Nem várják el, hogy kisregényt írj, ezért nem vendégkönyvet tartanak, csak egy kis visszacsatolást szeretnének, legyen az egy érzés vagy kritika. Ha nincs kedved szövegesen megfogalmazni az érzéseidet, csak rajzolj a cetlire egy szívecskét vagy hajtogass a cetliből egy kishajót! Ne aggódj, nem vagyok se sérülékeny, se sértődékeny! ;) A lényeg, hogy jelezz vissza a masszőrnek, hogy neked milyen volt a nála eltöltött idő.

Szóval, ha valahol egy cetlire kérik a véleményedet, tudd, hogy jó helyen jársz!

Itt pedig jövök én, a srácok üzeneteivel és minden olyan hasznos infóval, amit már tőlük lestem el!

Ugye velem maradsz? :)

Szólj hozzá!
2018. február 18. 13:21 - MasszázsCetli

A bejegyzés trackback címe:

https://masszazscetli.blog.hu/api/trackback/id/tr5913678582

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Nincsenek hozzászólások.
süti beállítások módosítása